Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Drive-Fix ApS
Værkstedsgården 8,
2620 Albertslund
CVR nr.: 40737022
Telefon: 50703939
E-mail: Kontakt@drive-fix.dk

Priser
Alle vores priser er angivet inkl. moms og gratis kørsel. 

Betaling
Drive-fix ApS modtager betaling via Mobilepay eller kontant når din reparation er udført.

Booking
Booking af ydelser kan kun ske igennem www.drivefix.dk. Vores kundeservice er tilgængeligt på telefonen, chatten og mailen alle ugens 7 dage i tidsrummet mandag – søndag fra kl. 10:00 – 21:00.  Kontakt os på kontakt@drive-fix.dk eller på telefon 50703939.

Annullering eller ændring af booking
Du kan ændre din booking op til 2 timer før den bookede aftale via vores telefon 50703939. De første 14 dage fra aftalen er indgået, har du fortrydelsesret på din booking, se længere nede. Efter de 14 dage, har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog, at du kan give afbud senest 2 timer før opgavens start. Dog forbeholder Drive-Fix ApS sig ret til, at opkræve et gebyr på 199 kr. Afbud kan kun ske via telefon 50703939.

Ved udeblivelse påkræves kunden at betale hele beløbet.

Praktiske informationer
Reparationen af din mobil udføres hos dig på din ønsket adresse. Derfor skal der være plads til, at vi kan parkere tæt på din bopæl, arbejdsplads eller den angivet adresse hvor reparationen skal finde sted. Du modtager en SMS 15 min. før vores ankomst.

Når din mobil eller tablet er repareret, skal du gennemse den for eventuelle mangler eller skader mens vores operatør har arbejdet på den. Du bedes tænde din enhed og tjekke dens funktioner, mens vores operatør er hos dig. Hvis du finder en fejl bedes du gør vores operatør opmærksom på dette og samtidigt sende en mail til os på kontakt@drive-fix.dk med den angivet fejl.

Er du forsinket til vores aftale, så venter vi op til 15 min. og herefter kører vi videre til anden opgave.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Såfremt din booking er indenfor 14 dage fra dagen hvor du har bestilt en aftale, vil din fristen udløbe så snart leveringen er fuldt leveret.  Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på. Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.

Du kan sende en mail til kontakt@drive-fix.dk.

Tilbagebetaling af købs beløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage, såfremt vi har modtaget din betaling.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret.

Vi opkræver mellem 50%-75% af reparationens pris, afhængig af hvor meget materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid etc. der er lagt i. Ring eller skriv gerne til kundeservice inden du aflyser.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Garanti
Vi tilbyder 2 års garanti på vores arbejde. Det betyder, at du har 24 måneders garanti på alt det arbejde, som vi udfører.

Hvis du oplever problemer med vores reparation bedes du kontakte os på kontakt@drive-fix.dk. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse og oplysninger som er relevant ift. din bestilling. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Drive-Fix ApS.

Den dataansvarlige på drivefix.dk er Drive-Fix ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@drive-fix.dk.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på kontakt@drive-fix.dk.
Har du en klage over en reparation, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Link: www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr