Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svarene på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet i forbindelse med benyttelse af vores service. Finder du ikke det, du søger, er du velkommen til at kontakte os på 50 70 39 39 eller info@drivefix.dk, hvor vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Hvordan er kvaliteten på en kopi skærm?

Kopi kvalitet er en skærm som er et alternativt til billig pris. Vi tilbyder en top kvalitet kopi på markedet til en billig pris. Med denne type skærm vil du ikke kunne mærke forskel på funktionaliteten, dog vil du kunne se en smule forskel på billedekvaliteten af skærmen. Farverne kan blive lidt ”mørkere” i farverne, vores kunder vænner sig typisk til farverne efter få dage. 

OBS!  Vi vil gøre dig opmærksom på, at efter skærmskiftet vil du modtage en ”fejl” meddelelse. Meddelelsen vil forklare dig, at skærmskiftet er fortaget af et u-autoriseret værksted. Du vil kunne finde denne meddelelse under indstillinger og vil være der permanent. Denne meddelelse vil på INGEN måder påvirke telefonen. Telefonen vil forstsat funge helt optimalt, dog med en lille fejl meddelelse. 

Hvad er en original refurbished skærm?

En original refurbished skærm, er en renoveret skærm. Denne type skærm, er en tidligere ødelagt original Apple skærm. Vi samler disse skærme ind og sender dem afsted engang om måneden til udlandet. Her vil vores samarbejdspartner genbruge skærmen, dette gøres ved at flytte alle de originale komponenter over til et nyt glas. Med denne type skærm får du samme billedekvalitet, funktionalitet og holdbarhed som en fabriksny Apple skærm. 

OBS!  Vi vil gøre dig opmærksom på, at efter skærmskiftet vil du modtage en ”fejl” meddelelse. Meddelelsen vil forklare dig, at skærmskiftet er fortaget af et u-autoriseret værksted. Du vil kunne finde denne meddelelse under indstillinger og vil være der permanent. Denne meddelelse vil på INGEN måder påvirke telefonen. Telefonen vil fortsat funge helt optimalt, dog med en lille fejl meddelelse. 

Hvor foregår reparationen?

I vores varevogne har vi et indbygget værksted. Vi vil derfor ikke have behov for at komme ind til din adresse/arbejdsplads. Vi skal blot kunne parkere et sted, herefter vil alt ekspidition og reparation foregå i vognen. Du er velkommen til at komme ind i vognen, vi har nemlig en lille fin venteplads der inde.

Er du dårligt gående, handicappet eller bare generelt ikke har muligheden for at træde ud af hjemmet. Så beder vi dig at notere dette under din booking eller under vores opkald. Vi vil naturligvis gøre vores service så nemt som muligt og vil derfor sende en teknikkeren op, for at hente enheden der skal repareres.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?

Hos vores teknikker vil du kunne betale med  kontant eller mobilepay. For erhvervs kunder kan vi tilbyde straks – bankoverførsel. Har vi en indgået erhvervsaftale, vil vi naturligvis sende dig en faktura med den følgende betalingsfrist vi har aftalt.

Vi vil i den nærmeste fremtid også tilbyde kort betalinger.

Vores virksomhed har brug for en erhvervsaftale, hvordan opretter vi denne aftale?

I bedes udfylde formularen under siden erhverv, eller kontakte os telefonisk på 50 70 39 39. Indenfor 2-7 hverdage, vil en af vores kollegaer kontakte jer og oprette en aftale med jer efter jeres behov.

Hvordan foregår jeres 2 års garanti?

I visse tilfælde kan den udskiftet del have en produktionsfejl. Dette kan ske f.eks. under transporten af vores pakker, en fejlproduktion i fabrikken m.m. I disse tilfælde, vil vi selfølgelig tilbyde en ny reservedel, under garantien.

Den typiske fejl, vil være touch fejl. En fejl på skærmen vil f.eks. være følgende.

Under brug af skærmen kan den enten fryse til, leve sit eget liv eller så kunne skærmen f.eks. sidde løs i nog

le hjørner.

Opstår der en garantisag, vil vi stå for alle omkostninger. Det vil sige for reservedelen og kørslen ud til jer.

 

Husk! Vi tilbyder ingen former for garanti på:

– Selvforskyldte skader.

– Kraftigt ridsede skærme.

– Skade på batteri eller ladeport grundet kopi kabler.

– Enheder med vandskade eller fugtskade.

– Renseservice.

– Software.

– Fejl der er opstået, efter et andet værksted har åbnet enheden.

– Ophævede batterier der kan lave skade på f.eks. den udskiftede skærm eller bags

ide.

Vi vil helt klart tjekke alt grundigt og nøje for at kunne afklare sagen. I visse tilfælde kan vi bede jer om billeder af reklamationen, før vi opretter en sag.

For at kunne oprette en reklamationssag, SKAL du kunne fremvise dokumentation på, at reparationen er foretaget hos os. Kan du ikke dette, fratager vi alt ansvaret for reklamationen.

Du opretter din sag ved at sende os en mail på info@drivefix.dk og en kollega vil vende tilbage indenfor 2 til 7 hverdage. Du kan ikke oprette en sag telefonisk, da vi skal bruge billede af dokumentation på reparationen og typisk et billede eller en video af fejlen.

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 50 70 39 39, eller info@drivefix.dk

Hvor på landet kører i?

På vores forside vil du kunne finde et kort over vores kørselsområde. Hvis du er uden for vores kørselsområde, men vil stadig gerne benytte dig af vores service. Beder vi dig kontakte os på 50 70 39 39. I visse tilfælde vil vi kunne tilbyde dig vores service, med et kørselsgebyr. Et kørselsgebyr vil typisk ligge mellem 195 kr – 295 kr.

Tøv ikke med at kontakte os, vi er typisk ret fleksibe og vil sagtens kunne finde en løsning til dig. 

I hvilket tidspunkt kører i?

Du kan benytte dig af vores service, ALLE DAGE mellem 10.00 – 22.00.

Dette er inklusiv helligdage.